Joi, 26/12/2024, 20:19 Oaspete | RSS


Începători
Meniul site-ului
Categorii
Necategorizate [187]
Voting
Care tracker este mai organizat?
javascript:; javascript:;
Raspunsuri: 199
Statistică


În total online: 2
Oaspeţi: 2
Utilizatori: 0
Ultimii utilizatori
  • ColinLok
  • Francisml
  • Richiecit
  • Facebook fan

    Lecţii


    Principală | Profilul meu » Lecţii » Uncategorized » Necategorizate

    Către succes sau către eşec?Tu alegi! [română/text]

    Daca te simti bine pregatit profesional, esti responsabil, harnic, ambitios si charismatic, dar nu reusesti sa avansezi nici macar cu un pas in cariera, atunci este timpul sa te intrebi unde gresesti, sa gasesti raspunsul corect si sa faci cateva schimbari.

    Specialistii in resurse umane consultati de bravuracoaching.com iti ofera cateva variante de raspuns dar si recomandari, prezentandu-ti cele mai frecvente greseli pe care le fac la serviciu chiar si cei mai experimentati angajati.

    Incremenesti in proiect!

    Cei care reusesc sa isi construiasca o cariera de succes isi fac un plan pe mai multi ani si se straduiesc sa evolueze profesional in conformitate cu el. Nu te mira ca nu faci pasi inainte, daca nu iti continui in permanenta pregatirea profesionala si nu te mentii mereu la curent cu tot ceea ce este nou in domeniul in care activezi.

    Sfat: Intereseaza-te care sunt perspectivele si, in acord cu ele, pune-te la punct cu cele mai noi informatii. Urmeaza cursuri periodice de pregatire, citeste reviste de specialitate, participa la sesiuni de comunicare si forumuri de discutii pe temele care te intereseaza.

    Nu te pui suficient in valoare!

    Iti indeplinesti foarte bine toate sarcinile, prin urmare seful stie ca esti un om de baza, corect? Gresit.

    Toate studiile arata ca progresul in cariera presupune inca 5 conditii esentiale :

    1.Expunerea in fata celor care ocupa pozitii cheie
    2.Vizibilitate
    3.Crearea unei imagini bune
    4.Credibilitate
    5.Atitudine pozitiva

    Studiile arata ca progresul in cariera profesionala depinde in proportie de 60% de vizibilitatea noastra in fata sefilor, 30% de modul in care actionam si doar 10% de ceea ce facem in realitate.

    Sfat: Straduieste-te sa iesi in evidenta, fara a fi insa prea insistent. Nu astepta sa fii intrebat in legatura cu succesele tale profesionale, promoveaza-ti-le tu insuti.

    Nu esti sociabil?!

    Daca si tu gandesti asa: "Sunt prea ocupat", "Nu ma intereseaza ceilalti", "Nu am timp de pierdut cu discutiile", sa stii ca gresesti. Daca nu intri intr-o retea din care sa faca parte si alti profesionisti din domeniul tau vei pierde oportunitati importante in cariera.

    Nu poti afla care sunt posturile de conducere ce se vor elibera in curand, la tine in firma sau in alte companii concurente, si nu vei fi la curent cu diverse informatii legate de colegii tai sau de superiori, riscand chiar sa faci gafe.

    Sfat: Intra in retelele de socializare si fa-ti timp pentru a discuta cu cat mai multe persoane la job. Petrecerile la firma nu inseamna numai mancare pe gratis si distractie!

    Fereste-te de ... Grinch!

    Este cate unul in fiecare birou: posac, vesnic nemultumit si gata sa bombane la adresa oricui. Fereste-te de acest coleg si, mai ales, nu deveni tu insuti un Grinch!

    Dimpotriva, adopta o atitudine pozitiva, fii deschis, si daca ai o nemultumire si o solutie adecvata exprim-o deschis in fata sefului, in niciun caz nu mormai pe la colturi, cu colegii.

    Sfat: Nu te lasa antrenat in astfel de discutii, incearca sa destrami legaturile distructive intre colegi, care nu fac decat rau echipei.

    Fa-ti curat pe birou!

    Priveste-ti biroul cu atentie: ce spune el despre tine? Esti un om vesel, organizat, iti place curatenia, ordinea, frumosul? Poti fi oricat de elegant imbracat si aranjat, daca spatiul tau de lucru este dezordonat si murdar, mare parte din eforturile tale de a face o impresie buna celor din jur vor fi inutile.

    Sfat: Fii atent la locul in care iti pui geanta sau servieta, dosarele, cafeaua si celelalte obiecte, daca nu vrei sa risti un dezastru.

    30 de secunde pentru o buna impresie

    Prima impresie asupra celor din jur se formeaza in primele 30 de secunde, avertizeaza specialistii iar proportiile sunt similare celor prezentate mai sus: 7% depinde de ceea ce spunem, 38% de modul in care vorbim (tonul si siguranta vocii) iar 55% de aparitia noastra si comportamentul pe care il afisam.

    Pentru oricine isi doreste cu adevarat sa progreseze in cariera, prima impresie este esentiala, atat in fata noului sef cat si al potentialilor clienti.

    Sfat: Pregateste-te cu mare atentie pentru intalnirile importante de afaceri. Controleaza-ti tinuta, limbajul non-verbal si modul de adresare.

    Concluzii

    Pune-te la punct cu urmatoarele aspecte, daca vrei sa te bucuri de mai mult succes in cariera:

    1.Stabileste care sunt punctele slabe in pregatirea ta profesionala si continua sa te pregatesti
    2.Fa-ti un plan de buna relationare cu seful direct si cu superiorii!
    3.Intra intr-o retea sociala cu ceilalti profesionisti!
    4.Dezbara-te de orice urma de negativism
    5.Aranjeaza-ti biroul si hainele
    6.Lucreaza la o buna imagine!





    Anunţă-ţi prietenul:

    Categoria: Necategorizate | Publicat de: magnetic_music (05/03/2010) | Autor: magnetic_music
    Vizualizări: 330 | Tag-uri: recomandari, succes, alegere, esec, sfat | Rating: 0.0/0
    Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii.
    [ Înregistrare | Logare ]
    Anunţuri Google
    Parteneri
    Publicitate