Duminică, 19/05/2024, 09:34 Oaspete | RSS


Începători
Meniul site-ului
Categorii
Interesant [14]
Web Master [12]
Utile [16]
Alte [20]
Voting
Care tracker este mai organizat?
javascript:; javascript:;
Raspunsuri: 198
Statistică


În total online: 1
Oaspeţi: 1
Utilizatori: 0
Ultimii utilizatori
  • ColinLok
  • Francisml
  • Richiecit
  • Facebook fan

    Lecţii


    Principală | Profilul meu » Lecţii » Internet » Alte

    Ce trebuie să faci pentru a avea un site eficient? [română/text]

    Internetul este inca plin de site-uri care de-abia acum isi incep ascensiunea. La ce inaltime se ridica al tau? Pentru multe dintre paginile de Internet problema este toatala lipsa de atentie la cateva elemente de baza.

    SEO (Search Engine Optimization, n.red) este doar unul dintre ele, care atrage atentia motorelor de cautare, atrage Forbes atentia, punandu-ne la dispozitie o lista care sa ne vina in ajutor. Atat timp cat pagina ta de Internet contine urmatoarele elemente, sigur esti pe drumul cel bun:

    Cine si ce?

    Ca si coltul unei lucrari de control, un site web trebuie sa strige din toti plamanii elementele de baza. Oamenii nu trebuie lasati sa ghiceasca, nimic nu trebuie sa fie neclar. Vizitatorii trebuie sa recunoasca imediat despre cine si ce este vorba.

    Date de contact

    Internautii au atentia unui tantar beat. Da-le informatia de care au nevoie inainte sa incerce sa o gaseasca la competitie. In cazul in care faci parte din categoria celor care vand ceva un pas usor este sa fii sigur ca datele de contact ale companiei tale (adresa, telefon, mail, sau chiar un link catre Google maps) sunt la vedere in fiecare pagina. In cel mai rau caz, pune datele de contact la sfarsitul fiecarei pagini. Nu ai nevoie ca cineva care are nevoie de ele sa stea sa le caute.

    O cale vizibila

    Cat de des ti se intampla sa ajungi pe o pagina de Internet si sa nu iti fie clar pe ce trebuie sa apesi ca sa afli ce ai nevoie? Se pare ca aceasta problema este una des intalnita. O solutie simpla este sa incluzi in mediu un buton numit "Caut ..." din care sa coboare un meniu cu cele mai vizitate linkuri, pagini sau produse.

    Viteza

    Suntem in 2010, nu in 1998, iar experienta dial-up nu a intrat inca in epoca nostalgiei. Regula celor opt secunde (timpul maxim pe care consumatorii il asteapta pana cand un site se incarca) s-a transformat dramatic in regula celor trei secunde. Daca depasesti acest timp, reia lucrul la homepage, simplifica codul si adu-ti serverele la ultima generatie.

    Putina efervescenta si mai multa ... friptura!

    Efectele speciale nu fac mult fara un continut de calitate. Degeaba exista o multime de imagini, de animatii sau video-uri daca nu ai un continut suficient de consistent si bine organizat.

    Lauda-te cu grija!

    Oamenii nu pot procesa mai mult de cateva informatii in acelasi timp. Nu te lupta cu aceasta limitare, ci foloseste-o. Pune in evidenta in paginile site-ului doua sau trei dintre elementele cele mai usor de vandut ale companiei (atentia pentru calitate, serviciul extraordinar pentru clienti, experienta echipei de management ...).

    Atmosfera prieteneasca

    Educarea vizitatorilor este un inceput bun. Problema apare atunci cand incerci sa ii fidelizezi. O tehnica este sa oferi utilizatorilor inregistrati facilitati gratuite.

    Utilitatea


    Utilitatea
    domneste pe Internet. Nimic nu depaseste in popularitate in presa, pe bloguri sau pe forumuri un site care chiar isi ajuta vizitatorii...
    Asa ca teachme3.com este pe drumul cel bun!




    Anunţă-ţi prietenul:

    Categoria: Alte | Publicat de: magnetic_music (28/03/2010) | Autor: magnetic_music
    Vizualizări: 522 | Tag-uri: viteza, utilitate, Internet, conditii, posibilitati | Rating: 0.0/0
    Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii.
    [ Înregistrare | Logare ]
    Anunţuri Google
    Parteneri
    Publicitate